Ogłoszenia imprezowe

Imprezy kulturalne i rozrywkowe

Ogłoszenia imprezowe

Postprzez divix 2 cze 2013, o 17:42

Hej,

Szukasz osób do imprezowania lub poszukujesz transportu na impreze? Z chęcią Ci pomożemy w znalezieniu chętnych na imprezy. Już nie długo rusza całkowicie nowa strona http://www.HostParty.pl, gdzie można reklamować swoje ogłoszenia w lepszej formie niż np gumtree.
Logowanie i dodawanie ogłoszeń jest całkowicie darmowe, baa przewidujemy nawet nagrody dla najaktywniejszych użytkowników!

Sprawdź, to nic nie kosztuje.
Dzięki za przeczytanie do końca :] Niech impreza będzie z wami! ;)

Pozdro.
Adam
divix
maluch
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 17:37

Re: Ogłoszenia imprezowe

Postprzez Loosenhik6 17 sie 2015, o 21:19

Witam wszystkich formowaczów;-) jestem tu pierwszy raz. Jako nie znający się na temacie początkujący laik, proszę o małą podpowiedź, a mianowicie: gdzie są tera fajne imprezy na mieście?
Fajnie jest kupić coś naprawdę fajnego i zapłacić połowę mniej, prawda? Dobrze jest znaleźć najlepszego specjalistę z okolic? Oczywiście! To wszystko i wiele więcej znajdziesz na tej stronie: http://www.ogloszenia.informacje.co.uk/chester.
Loosenhik6
maluch
 
Posty: 2
Dołączył(a): 16 sie 2015, o 13:10

Re: Ogłoszenia imprezowe

Postprzez martywaik 15 lis 2015, o 19:54

ŚLĄSKI RAP FESTIVAL 2015 // DZIEŃ 1 / RAHIM BUKA KĘKĘ TE-TRIS AD.M.A KUBA KNAP
MegaClub
Katowice, ul. Żelazna/15 ,+48 79 259 23 49

20:00 Piątek, 20 listopada

CENA: 40zł
martywaik
maluch
 
Posty: 1
Dołączył(a): 15 lis 2015, o 19:46
Lokalizacja: Sandomierz

Re: Ogłoszenia imprezowe

Postprzez Truserom 18 lis 2015, o 09:49

Dzięki wielkie, postaram się przyjść na te koncert!
Truserom
maluch
 
Posty: 1
Dołączył(a): 18 lis 2015, o 09:42

Re: Ogłoszenia imprezowe

Postprzez kajalkow 1 gru 2015, o 18:06

Zapowiada się nieźle , przychodzę!
kajalkow
maluch
 
Posty: 1
Dołączył(a): 1 gru 2015, o 17:28



Powrót do Imprezy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości

cron