Dwa kierunki dzienne na raz?

...czyli masz problem, to napisz... a nóż-widelec ktoś Ci pomoże.

Moderator: Bananeczka

Dwa kierunki dzienne na raz?

Postprzez Cranverries 29 cze 2014, o 22:27

Studiuję aktualnie dziennie na UE w Katowicach. Myślę natomiast, by złożyć papiery na Wydział Filologiczny UŚ na kierunek... również dzienny. I stąd moje pytanie. Są tutaj może osoby, które też studiują/studiowały dwa kierunki dziennie? Czy to się da pogodzić? Czasami plan zajęć może się jakoś niefortunnie poukładać, a wiadomo, w dwóch miejscach na raz być nie można... Rozmawia się wtedy bezpośrednio z wykładowcami? Zdarzają się problemy?
Cranverries
maluch

Re: Dwa kierunki dzienne na raz?

Postprzez ProfInfo 13 sie 2015, o 15:57

Dwa kierunki dzienne, na raz, na pewno dużo wysiłku będą wymagać.
ProfInfo
maluch

Postprzez justynaharas 13 paź 2015, o 02:11

Ciezko moim zdaniem wyrobic sie z dwoma kierunkami na raz moim zdaniem. lepiej zrobic jeden raza porzadnie a pozniej robic kolejne jezeli sie ma chec i przede wszystkim pieniadze, bociezko jest nie miec pracy i konczyc studia na dwa kierunki za raz
justynaharas
przedszkolak

kierunek: Wydział Biologii i O
plec: Kobieta

Postprzez pomyslova 11 gru 2015, o 15:20

może być ciężko, ale to wykonalne
pomyslova
maluch

Postprzez pallio 3 kwi 2017, o 18:45